Celem prelekcji jest przekazanie umiejętności priorytetyzacji rejestru wymagań ze względu na wartość biznesową. Uczestnicy nauczą się:
-jak dbać o perspektywę użytkownika końcowego (Persony)
-jak identyfikować zmiany zachowań i wartość biznesową
-jak mierzyć postępy ze względu na osiągane korzyści
-jak świadomie rezygnować z dostarczania elementów, w sytuacjach kryzysowych
-jak planować wartościowe MVP, oraz kolejne wydania przy jednoczesnym minimalizowaniu zależności między zespołami
W jaki sposób dzisiaj wygląda praca nad produktami IT i gdzie w tym wszystkim jest rola analityka. To co jeszcze oczekiwaliśmy niedawno, czyli modelowanie obiektowe, staje się mniej istotne niż biznesowa kwestia roli analityka, rozumienie danych…
Często można spotkać opnie jako by analityk biznesowy nie miał racji bytu w zwinnym zespole. Samoorganizacja, rozmycie ról oraz posiadanie product ownera zjada niejako potrzebę posiadania analityka…
Na przykładzie moich doświadczeń pracy dla międzynarodowych korporacji chciałbym opowiedzieć jak w wysoko funkcjonujących zwinnych zespołach jest dużo miejsca dla osoby o umiejętnościach analityka a nawet jak taka osoba może stać się absolutnie krytyczna dla sukcesu każdego przedsięwzięcia.
Opis: Zapraszam was na wykład, na którym opowiem wam o trzech podejściach do ogólnie rozumianej informacji, którą potocznie rozumiemy jako komunikat lub sens przekazywanej wiadomości.
Na początku zaczniemy od stylów uczenia się i cech, jakie powinna posiadać informacja tak, aby każdy z tych stylów był zainteresowany przekazywaną informacją w podobny sposób, powiem również o często popełnianym błędzie w konstruowaniu informacji do grupy odbiorców.
W drugiej części opowiem o myśleniu zmysłowym, o tym, w jaki sposób konstruujemy i obieramy informację za pomocą zmysłów i jakie tego są konsekwencje.
W ostatniej części opowiem o sposobach myślenia, przez które filtrujemy, czyli wychwytujemy i nadajemy informacje. To tak zwane metaprogramy, pewne generalne strategie myślenia. Dzięki poznaniu tych strategii – własnych oraz innych ludzi – łatwiej nam się porozumiewać.
Prezentacja składa się z dwóch części.
W pierwszej omówione zostaną (z perspektywy prowadzącego) kluczowe różnice pomiędzy podejściem zwinnym a klasycznym. Dokonana zostanie analiza narzędzi wsparcia powyższych podejść w obszarze szeroko rozumianego procesu budowania i dostarczania rozwiązań IT dla biznesu.
W drugiej części zaprezentowany zostanie interaktywny przykład fragmentu takiego projektu pokazujący synergię tych dwóch światów i stojących za nimi dziś, na polskim rynku narzędzi wsparcia.
Starcie Tytanów – Sparxsystems vs Atlasian!
Pokażemy narzędzia, które pozwolą Wam na wsparcie procesu budowania zaufania w zespole.omówię praktyczne wykorzystanie technik wywodzących się z Management 3.0, CRISP DNA
Przekażemy Wam nasze doświadczenia z wykorzystania ich w procesie formowania zespołu projektowego .